Začiatok snáh o vznik Oblastnej Organizácie cestovného ruchu (OOCR) v súčasnosti vystupujúcej pod názvom Trnava Tourism sa datuje k prvému workshopu uskutočnenému v hoteli Holiday Inn v Trnave 24. mája 2011. Na základe následných aktivít externých konzultantov, podnikateľov a predovšetkým magistrátu mesta Trnava bola TRNAVA TOURISM oficiálne zaregistrovaná Ministerstvom dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR dňa 23.2.2012 pod reg. číslom 09366/2012/SCR ako oficiálna oblastná organizácia cestovného ruchu v Trnave v zmysle zákona č. 91/2010 Z. z. o podpore cestovného ruchu v znení neskorších predpisov.
Našimi základnými cieľmi sú:
Tieto ambície odzrkadľujú naše presvedčenie o potenciáli Trnavy ako destinácie turizmu na základe jej histórie, kvalitnej kultúry predovšetkým s prihliadnutím na sakrálnu hudbu. Nezanedbateľné sú aj výsledky v oblasti vinárstva a medovinárstva a ich medzinárodného dosahu. Tieto ambície odrážajú naše presvedčenie o ekonomickom potenciáli odvetvia cestovného ruchu v Trnave a jeho možnosti pozitívne stimulovať zamestnanosť v HoReCa segmente a príbuzných oblastiach.
Trnava Tourism ako organizácia destinačného manažmentu (DMO) pre región Trnava a okolie si zvolila za strategický cieľ do budúcich rokov zvýšiť počet návštevníkov Trnavy a priľahlého regiónu.
Na trh cestovného ruchu vstúpila DMO Trnava Tourism ako jedinečná iniciatíva na Slovensku s víziou vybudovať do budúcnosti z regiónu Trnava európsky rozpoznateľnú destináciu.
Vízia aj strategický cieľ musia byť podporené aj ďalšími špecifickými cieľmi: